close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    چاپ مرکزی

    بازدید : 291
    سه شنبه 15 خرداد 1397 زمان : 18:44

    رشته بازاريابي دوران ابتدايي شکل گيري خود را پشت سر ميگذاشت که جان واناميکر اسطوره فروشگاه هاي زنجيرهاي قرن نوزدهم اظهار داشت: نيمي از پولي را که صرف تبليغات کردم به هدر رفته است و مشکل در اين است که من نمي دانم کدام بخش از پول به هدر رفته است. با وجود اين شکايت، واناميکر، که موفقترين تاجر در زمان خودش بود، بسيار به تبليغات علاقه داشت و هيچگاه بودجه مربوط به گروه تبليغات را کاهش نداد. از آن زمان تا حال، خرده فروشن و کارخانه داران به اين باور رسيده اند که با وجود آنکه آنها قادر به تشخيص اينکه چه مقدار آگهی رایگان از هزينه تبليغاتيشان به هدر رفته است نيستند ولي ترجيح مي دهند تا حداقل به همان اندازه که رقباي آنها صرف تبليغات مي کنند، آنها نيز به همين ميزان هزينه کنند. آنها پذيرفته اند که خرج کردن براي تبليغات هزينه اي واجب براي انجام کسب و کار در يک اقتصاد مصرفي است. اما چنانچه حد بهينه اي براي هزينه کردن در تبليغاتي در مورد هر محصول وجود داشت، به طوري که فراتر از آن حد، پول صرف شده کلا به هدر رفته باشد، آنگاه چه ؟ اقتصادانان همواره از كشش پذيري قيمت آگهی رایگان گفتگو مي کنند. هنگامي که قيمت ها بالا يا پايين ميروند، مصرف کنندگان با تغيير در راهبردهاي خريد خود به اين نواسانات واکنش نشان مي دهند. به همين علت است که به افزايش افزايش قيمت ها لزوما درآمد منجر نمي شود. همين نوع کشش پذيري در مورد تبليغات نيز صادق است.

    متن آگهی تبلیغاتی را چگونه بنویسیم؟
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 4

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 9
  • باردید دیروز : 18
  • بازدید کننده دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 1025
  • بازدید سال : 6102
  • بازدید کلی : 46712
  • کدهای اختصاصی