چاپ مرکزی

بازدید :243
جمعه 10 مرداد 1399زمان :15:07
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موی شما یکی از زیباترین دارایی های شما است که محافظت از آن ارزش صرف وقت را دارد. پکیچ ضد ریزش موی پراتسومبرای جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو گزینه ی بسیار مناسبی است. از دلایل ریزش موی آقایان می توان به بیماری های پوست سر که پس از جراحی های سنگین، کاهش وزن شدید یا استرس به وجود می آید و ریزش موی ارثی که یکی از فوکولندشایع ترین دلایل ریزش مواست اشاره کرد. همچنین اگر پوست سر سالم نباشد و مشکلاتی نظیر چربی نا بهنجار پوست و شوره سر را داشته باشد می تواند منجر به ریزش مو ها شود. به همین دلیل مناسب ترین راه حل برای ریزش مو استفاده از پکیچ ضد ریزش موی پراتسوماست که با گردآوری سه محصول منحصر به فرد می تواند روند ریزش موی شما را متوقف کند.

محتویات پکیچ ضد ریزش مو پراتسوم

2 عدد بطری شامپو مناسب مو های دارای ریزش

1 عدد تونیک مناسب مو های دارای ریزش

1 عدد روغن تقویت کننده موی سر

تاثیرات استفاده همزمان از این سه محصول پراتسوم

کمک به باز سازی و رشد سریع مو های جایگزین

استحکام مو های نازک و شکننده و تقویت فولیکول مو

کمک به تقویت ریشه های ضعیف مو

کمک به تقویت و حفظ سلامت پوست سر با مکانیسم عمل کلاژن سازی

برچسب ها پراتسوم, فوکولند,
بازدید :251
جمعه 10 مرداد 1399زمان :15:07
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حفاری دورانی

در این روش حفاری، از مته های متنوعی استفاده می شود. مته ها با حرکت چرخشی روی سنگ باعث خرد شدن و ساییده شدن آن می شود و انرژی حفاری آبشار لازم برای به چرخش درآوردن مته و لوله با کمک سیستم دورانی تأمین می گردد. ازمهمترین عواملی که موجب افزایش سرعت حفاری می شود گل حفاری است که در عملیات حفاری همانند خون دربدن انسان عمل می کند حفاری چاه عمیقبدین صورت که به هنگام چرخش مته از نازل های )سوراخ( موجود بر روی مته خارج شده و کنده های حفاری (Cutting) را با بهره مندی از خاصیت حمل به سطح زمین انتقال میدهد که این عمل باعث افزایش سرعت

حفاری ضربه ای

دستگاه های حفاریضرفه ای و یا سیستم های ضربه ای، دستگاه های ساده ای هستند که برای پژوهشهای آب یابی بسیار مناسب هستند. از این دستگاه ها بیشتر برای حفاری چاه آبکه در داخل سنگ های مقاوم قرار دارند، استفاده می کنند. اصول کار سیستم های ضربه ای خرد کردن سنگ فرود می آیند. دستگاه مجهز به یک خرک چهار قطبی و یا یک دکل است که مته های حفاری با یک قرقره برگشت دهنده روی آن آویزان می گردند. این مته ها دارای حرکت رفت و برگشتی می باشند و برای اجرای مانورهای حرکتی پائین و بالا، از دستگاه رفت و برگشت جدا گردیده و به وسیله ای به نام چرخ قرقره که برای نصب لوله ها نیز بکار می رود، اتصال می یابند. خرک های جدا شونده، چوبی و یافلزی هستند. پایه ها روی دالهای سیمانی که قبل از مونتاژ دستگاه آماده می شوند، قرار می گیرند. دکل های حفاری آبشار خم شونده یا تلسکوپی، دستگاه های خودکار قابل حمل حفاری را مجهز می نمایند. این دکلها به صورت دائمی در پشت یک کامیون نیز می توانند ثابت شده باشند. دکلها باید با کابلهای محکم روی بلوکهای سیمانی استوار شوند

بازدید :294
سه شنبه 15 خرداد 1397زمان :18:46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اگرچه تورین پالاس ( ‏ Turin Palace ‏ ) ، یک هتلچهار ستاره است اما این باعث نشده تا از لیست برترین ها چه در شهر تورین ‏چه در جهان عقب بماند. ساختمان این هتل مربوط به سال 1850 می شود که بازسازی شده و به این هتل دیدنی تبدیل شده است اما ‏همچنان می توان نشانه های تاریخی در این ساختمان ، که امروزه همه امکانات آن مدرن شده است ، مشاهده کرد. این هتل با ‏فاصله چند قدمی تا مرکز شهر واقع شده است و این امکان را به میهمانان خود می دهد تا بسیاری از نقاط دیدنی را پیاده و با قدم ‏زدن در خیابان های زیبای شهر ببینند. رزرو هتل ‏ ‏ هتلسراس (‏ The Serras ‏ ) یک هتلپنج ستاره در نزدیکی ساحل است که در پشت بامش یک استخر و یک رستوران با چشم ‏اندازی خارق العاده دارد. ساختمان این هتل قدمتی تاریخی دارد و جاییست که پابلو پیکاسو در سال 1896 حرفه خود را آغاز کرد. ‏چهره اصلی ساختمان همچنان باقی مانده و فقط امکانات لوکس و مدرنی به آن اضافه شده تا برترین هتل شهر بارسلون را به خود ‏اختصاص دهد. ‏هتل بوهو در شهر پراگ (‏ Boho Prague ‏ ) نیز از جمله هتلهای چهارستاره ای است که توانسته در رقابت برترین های رزرو هتل سال ‏جایی برای خود پیدا کند. این هتلدر مرکز شهر پراگ و با فاصله چند قدمی شهر قدیمی قرار دارد. انواع غذاهای بین المللی در ‏رستوران آن سرو می شود و اتاق ها نیز فضایی وسیع و امکاناتی مدرن و به روز دارند.



مشاهده پست مشابه : گرانترین هتل ها در رزرواسیون آریا
برچسب ها رزرو هتل, هتل, رزرو,
بازدید :360
سه شنبه 15 خرداد 1397زمان :18:46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رسانه ی گروهی نوعی از رسانه است که عموم مردم عادی قادر به استفاده از آن هستند یعنی استفاده از آن تنها به افراد خاص منحصر نمی شود و همه می توانند به سادگی از آن بهره ببرند. و حال سوال این است چه چیزی این صنعت نوپا را تا این اندازه خاص و ویژه ساخته است؟ موبایل اولین و تنها رسانه گروهی است که می توانیم تمامی موارد استفاده از رسانه های قبلی را به صورت یکجا و همزمان در آن داشته باشیم. به طور ساده پنل اس ام اس تر ما بوسیله موبایل خود در هر زمان و مکانی می توانیم روزنامه مطالعه کنیم، فیلم تماشا کنیم ، موسیقی گوش دهیم ، جالب تر این که با موبایل خود به آسانی می توانیم به وبگردی بپردازیم. موبایل ها امتیازات فوق العاده ویژه ای دارند که سایر رسانه ها فاقد آن هستند: موبایل تنها رسانه گروهی است که کامال شخصی و همیشه در دسترس کاربر قرار دارد. این یعنی نمی توانید آن را با هیچ کس دیگری مشترکاً استفاده کنید. حتی همسر عزیزتان! در این نوع رسانه هر کاربر بوسیله یک شماره شخصی شناسایی می شود. همچنین این رسانه دارای چنان درجه دقتی است که سایر رسانه های ذکر شده فاقد آن هستند. موبایل اولین و تنها رسانه ای است که همیشه روشن است. می تواند پیام ها، اخبار و تبلیغات را سریعا دریافت کند. موبایل تنها رسانه ایست که در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس است. ز هر 10 نفر، 7 نفر هنگام خواب موبایل خود را در نزدیکی خود قرار می دهند. و امتیاز غیر قابل انکار دیگر آن این است که همیشه روشن است، مثال برای دریافت پنل پیامک نیازی نیست مانند کامپیوتر خانگی آن را روشن کنید و منتظر باشید



مشاهده پست مشابه : متن پیامک به نوع مشتریان و صنف شما ارتباط داشته باشد
بازدید :298
سه شنبه 15 خرداد 1397زمان :18:46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این هتل در قلب شهر تهران و در کنار پارک بزرگ لالهبا هوایی بسیار مطبوع و نزدیکی به مراکز تجاری و دسترسی آسان به بزرگراه ها، دارای چشم اندازی بسیاز زیبا از سلسله جبال البرز و دماوند و نیز پهنه ی پایتخت می باشد . هتل 5 ستاره بین المللی لالهتهران، دارای سیزده طبقه بوده و در مجموع دارای 380 باب اتاق دبل هتل لاله تهران ، توئین و کانکت؛ و انواع سوئیت های معمولی، رویال و امپرال با کلیه ملزومات و امکانات رفاهی و ارتباطی است، همچنین مجهز به سالن های مجلل برگزاری همایش ها و مراسم مختلف با ظرفیت های متفاوت است . از دیگر ویژگی های هتل می توان به رستوران های لوکس ایرانی، فرانسوی و چینی با محیطی گرم و صمیمی همراه با ترکیبی از هنر و زیبایی اشاره نمود که با موسیقی زنده سنتی و متنوع ترین غذاهای ایرانی، اروپایی و شرق آسیا، لحظاتی به یادماندنی و خاطراتی زیبا را در ذهن میهمانان عزیز به یادگار خواهد هتل بزرگ تهران گذاشت . وجود مراکز تجاری متنوع و امکانات مختلف تفریحی و ورزشی همچون استخر روباز، سونای خشک و بخار همراه با ماساژور، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد، کافی شاپ، آرایشگاه و سایر خدمات رفاهی، با کادری مجرب، از دیگر مزایای این هتل 5 ستاره است .



مشاهده پست مشابه : مسجد جامع رجب‌علی تهران
بازدید :343
سه شنبه 15 خرداد 1397زمان :18:45
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این روزها نقش تبلیغات در رسانه های مختلف، بسیار پر رنگ شده است. در این میان یک سوال بسیار اساسی این است که چه رسانه ای برای چه نوع تبلیغاتی مناسب تر است و پاسخ به این سوال مستلزم شناخت رسانه های مختلف و آگاهی از ابعاد آن هاست.تبلیغات شهری!در بسیاری از موارد برای ارائه یک آگهی رایگانو یا پیام از یک رسانه نامناسب استفاده می شود و همین امر تاثیر گذاری آن پیام را کاهش می دهد. در ادامه با برخی از ویژگی های تبلیغات در رسانه های مختلف، آشنا خواهیم شد. رسانه های چاپی و تبلیغات از مزایای تبلیغ در رسانه های آگهی رایگان چاپی این است که تبلیغ در آن ها نسبت به سایر رسانه ها، با هزینه کم تری صورت می گیرد. هم چنین طراحی یک تبلیغ برای روزنامه و سایر رسانه های چاپی سهولت بیش تری دارد و از پیچیدگی های کم تری برخوردار است. روزنامه ها و سایر رسانه های چاپی هم چون مجلات، مخاطبان خاص دارند و آگهی دهندگان می توانند به سراغ همان مخاطبان خاص بروند. این خاصیت رسانه های چاپی راه خوبی برای جلوگیری از اتلاف بودجه تبلیغاتمحسوب می شود. از سوی دیگر باید به این نکته اشاره کرد که داشتن مخاطب خاص در روزنامه ها و مجلات، باعث کم تر دیده شدن تبلیغات آن می شود. هم چنین در رسانه ای هم چون روزنامه که عمر آن محدود است و معمولا تنها یک روز دارای ارزش است و روز بعد بی ارزش و دور ریختنی می شود، آگهی رایگان تبلیغاتآن نیز خیلی زود بی ارزش می شوند. هم چنین کیفیت پایین چاپ صفحات در بسیاری از موارد، مانع از آن می شوند که برای تبلیغات در رسانه های چاپی، وقت و هزینه زیاد صرف شود.



مشاهده پست مشابه : روش های تبلیغات رسانه ای کدامند؟
بازدید :303
سه شنبه 15 خرداد 1397زمان :18:45
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روش های تبلیغاترسانه ای برای چه کسب و کار هایی مفید و روی چه کسب و کارهایی تاثیر می گذارد؟ تبلیغات روز به روز پیچیده تر از روز قبل می شود و این به معنای روش های گسترده تبلیغات برای کسب و کارهاست و دریافت پیام توسط مصرف کنندگان است. روش های تبلیغات رسانه ای تبلیغ کننده آگهی رایگان امروز با استفاده از اینترنت گزینه های فراوانی را برای خود فراهم آورده است. با ظهور ویدئوهای مارک دار ویروسی، آگهی هایتبلیغاتی، وب سایت های حمایت شده و هزاران روش دیگر برای تبلیغاتدیگر محصولات با روش های سنتی کمتر در معرض دید قرار می گیرند. در این پست به روش های تبلیغات رسانه ای اشاره می کنیم. با پدیده فکر مهتر همراه باشید. تبلیغات آنلاین یا دیجیتال آگهی هایی که از طریق اینترنت طبقه بندی و به عنوان تبلیغات آنلاین در معرض دید قرار می گیرند نوعی تبلیغات دیجیتال هستند. وب سایت هایی که دنبال بازدید کننده هستند نیز تبلیغات خود را در اختیار عموم مردم به وسیله شبکه های اجتماعی یا دیگر ابزار به نمایش می گذارند. بسیاری از مردم با قرار دادن تبلیغات خود در خیابان ها یا چاپ آگهی های ارزان قیمت آن ها را بین مردم پخش می کنند. تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی چون فیس بوک، Buzzfeed, Snapchat, Redsit و … قرار می گیرند آگهی رایگان به عنوان تبلیغات آنلاین در دسترس عموم مردم قرار می گیرند. تبلیغات تلفن همراه تبلیغات با تلفن همراه تقریبا یک فرم نسبتا متفاوت در مقایسه با آگهی رایگاندیگران است. سایر دستگاه های الکترونیکی می توانند ابزاری خوب برای رساندن تبلیغات شما به مشتریان مورد هدف تان باشند. روند فعلی گوشی ها برای تبلیغات استفاده از رسانه هایی چون توییتر، Snapchat, Instagram , فیس بوک و … می باشد. روش های مختلف تبلیغاترسانه ای توانسته باعث سرشناس شدن خیلی از برندها شود.

بازدید :343
سه شنبه 15 خرداد 1397زمان :18:45
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

امروزه کافیست اندکی به محیط اطراف خود دقت کنیم، تبلیغاتبه طرق مختلف راه خود را برای ظاهر شدن بر سر راه شما پیدا می کنند، حال مهمترین نکته این است که کدام تبلیغ ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبان دارد و در نهایت میل به خرید را افزایش می دهد، برای رسیدن به چنین جایگاهی لازم است تبلیغاتی آگهی رایگان اثربخش داشته باشیم، یکی از ملزومات تبلیغاتاثربخش داشتن خلاقیت است. خلاقیت عامل ایجاد کننده تمایز و مزیتی در میان سیل انبوه تبلیغاتاست. تکنیک های خلاقانه در تبلیغات ابزاری هستند که برای جلب توجه، ایجاد درگیری ذهنی و تغییر دیدگاه ها و نگرش مردم به کار میروند تا در نهایت بتوانند پیام برند یا محصول خود را به مخاطب انتقال دهند. به طور کلی باید در نظر داشت که برای داشتن یک آگهی تبلیغاتی خلاقانه رعایت چند نکته ضروری است: کنار گذاشتن سنت رایج، دوری از چهارچوب های دست و پاگیر، داشتن شیطنت، سر زدن به هر جایی که کسی انتظارش را ندارد و تا حدی پیشبینی نشده است، اجتناب از رسانه هایی که مملو از تبلیغات هستند و برعکس، یافتن انواعی که تا به حال به کار گرفته نشده اند. خلاقیت در تبلیغات ۵ بعد آگهی رایگان مختلف دارد که می توان در آن بخش ها تغییراتی اعمال کرد: بسط و گسترش: تبلیغاتی که ممکن است شامل جزئیات پیشبینی نشده و یا ایده هایی باشد که احتمال پیچیده شدن یا بزرگ شدن را داشته باشد. ارزش هنری:تبلیغاتی که می تواند شامل جذابیت های هنری کلامی، بصری و شنیداری( کیفیت بالای تولید، دیالوگ های تاثیرگذار و یا موسیقی خاطره انگیز) باشد.

بازدید :320
سه شنبه 15 خرداد 1397زمان :18:45
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبلیغاتبنری با وجود حجم کم وسیله ای کارآمد برای تحقق اهداف چند منظوره اند، در حقیقت بخشی از پیام های تبلیغاتی شرکت ها و وب سایت ها هستند. این شیوه تبلیغ، اسم، نشانه و تولیدات شرکت ها را با روش هایی گوناگون و متنوع به نمایش می گذارد. بنرها، ابزاری برای افزایش میانگین کلیک ها به شمار می آیند که بدون پرداختن به جزئیات، مشتری را به کلیک تشویق می کنند. بنرها و کاهش کلیک ها در اوایل قرن حاضر، با آگهی رایگان کاهش تعداد کلیک از 2 تا 3 درصد در دهه 90 به 5% درصد، این تصور به وجود آمد که عمر مفید بنرها به پایان رسیده است. خوشبختانه، در آن زمان تحقیقاتی انجام شد که نشان می داد بنرها نقش مهمی در معروف کردن نام و نشان تجاری شرکت ها در اینترنت به عهده دارد. در واقع، با وجود کاهش میانگین تعداد کلیک ها، معیاری دیگری در روش های بازاریابی زنجیره ای وجود دارد که بر موثر بودن بنر ها تاکید می کند. بدیهی است، روش های بازاریابی زنجیره ای تا کنون کمک های قابل توجهی به فروش به فروش از طریق شبکه اینترنت کرده اند. به این ترتیب، بنرها حتی با کاهش میانگین کلیلک ها، هنوز در تبلیغاتاینترنتی نقشی پر رنگ دارند و حتی در سال های گذشته، با توجه به افزایش علاقه مردم به اینترنت، کارآیی و نقش بیش تری در بازاریابی الکترونیکی پیدا کرده اند. اگر تبلیغات بنری را با روش بازاریابی مستقیم از طریق پست مقایسه کنیم، در می یابیم که انتظار آگهی رایگان ما از تعداد پاسخ ها باید واقع بینانه باشد. آمار نشان می دهد که پاسخ های بدست آمده از بسته های پستی فرستاده شده، بسیار اندک و حتی کم تر از 5/0 درصد است. بنابراین، چندان مایه تعجب نخواهد بود اگر میانگین تعداد کلیک ها در هر صد کلیک، در مورد بنرها نیز در همین سطح باشد، نکته ای که با ذهن می آید این است که بنرها هنوز هم به طور مستقیم نیازهای شغلی را برآورده می کنند. این امر شاید به توانایی بنرها درتبلیغات مربوط به آرم و زنده نگه داشتن نام شرکت ها، محصولات و خدمات و هم چنین یادآوری پی در پی نام آن ها بر می گردد.

بازدید :341
سه شنبه 15 خرداد 1397زمان :18:44
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوستان عزیزم، تبلیغاتدر دنیای امروز، فقط وسیله ای برای هل دادن مشتری به سمت یک محصول خاص نیست بلکه کار ویژه تبلیغات در ادبیات نوین تجاری، ایجاد پیوند دراز مدت بین مشتری و یک محصول خاص است. زمینه تبلیغات به 2 گروه تقسیم می شود : 1- تبلیغات خلاق 2- تبلیغات آگهی رایگان غیر خلاق تبلیغ خلاق : یک تبلیغ خلاق تبلیغی است که هنری، حرفه ای و دارای ایده های ابتکاری است. مرکز توجه و نگرش تبلیغاتخلاق محصولات و خدمات “هنرنمایی ماندگار با اثرگذاری درازمدت” می باشد و درآن می کوشند چهره ای خلاق از خود و محصولات و خدمات به نمایش بگذارند. در تبلیغات خلاق علاوه بر این که بین مشتری و محصول اثری ماندگار ایجاد می شود، حس خلاقیت را به خود محصول هم تعمیم می دهیم گویی که خود محصول هم به اندازه تبلیغش مبتکر و روزآمد است. حُسن تبلیغات خلاق به ویژه برای محصولاتی که به صورت خرده فروشی ارائه می شوند این است که مشتری با دیدن کالا در فروشگاه، ناخودآگاه به یاد تبلیغ می افتد، وقتی به یاد تبلیغ افتاد، حس خوبی که از دیدن تبلیغ به او دست داده بود، در وی تداعی و میل به انتخاب آگهی رایگان آن محصول از میان رقبا، تقویت می شود. تبلیغ غیر خلاق : تبلیغاتغیر خلاق تبلیغاتی هستند که از ایده و فکر ابتکاری در تبلیغات استفاده نشده است و تأثیر مطلوبی در ماندنی شدن محصول در ذهن مخاطب نمی گذارد. در تبلیغات غیر خلاق محصولات و خدمات بیشتر توان تبلیغاتی صرف روش های کلاسیک با “اثر فوری و غیرماندگار” می شود . تبلیغی که خلاقیت در آن خرج نشود توان ایجاد سود در فروش محصولات را ندارد . عبارت معروفی که بارها شنیده ایم را به خاطر بیاورید : از 100% درآمد ثابت خود باید 98% را هزینه تبلیغاتکنیم! بارها از بنده سوال شد که مگر می شود این کار را انجام داد؟ بله که می شود اما ابتدا باید بدانیم تبلیغات چیست و چه بازده ای برای ما خواهد داشت.

تعداد صفحات :6

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 504
  • بازدید سال : 1006
  • بازدید کلی : 48190
کدهای اختصاصی